Åter tillbaka efter bloggpaus

Så, nu är jag åter tillbaka efter en bloggpaus. Ibland hinner man inte med allt mot bakgrund av ett privatliv som ibland strular, oväntade saker händer och arbetet hopar sig på jobbet. Kan dock inte fatta att jag inte fått in ett enda inlägg på flera månader. Men nu har inspirationen kommit åter och jag har flera bra recept att dela med mig av som kommer inom kort. :)

Våran kära katt har desstom fått åldersdiabetes. Så nu blir det till att testa tablettmedicinering och hoppas att det går bra. Alternativet är insulinsprutor två gånger om dagen vilket ju ställer till en del praktiska bekymmer. Uppföljningstid hos veterinären är om ca tre veckor så vi får helt enkelt vänta och se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0